Top Message

www.oblik.fi

STRING SYSTEM OLOHUONEESSA JA SISUSTUSJUMI

Eilisessä postauksessa vilahtikin kuvakulma, jota ei ennen täällä blogissa olla nähty. Siihen on useitakin syitä, mutta päällimmäisenä lienee kuitenkin se, etten ole tuohon seinämään millään muotoa tyytyväinen. Seinää hallitsee massiivinen televisio (omasta mielestäni - perheen miehet ovat toista mieltä), jonka alla on kauan haaveilemani String System kaapit hyllyineen. 

Mielestäni kaapit näyttävät aivan lilliputilta television alla ja haaveissa onkin jatkaa tuota kalustetta vielä yhden moduulin verran. Sen aika ei kuitenkaan ole ihan vielä, sillä sen verran euroja noihin joutuu uhraamaan, ettei kaikkea voida samantien hankkia. Toisaalta siinä piilee samalla juuri se hieno juttu, että kalustetta voi muunnella ja jatkaa myöhemminkin. Stringin toiselle puolelle on eksynyt väliaikaisesti korkea hyllykkö, joka olisi kyllä tarkoitus siirtää toiseen paikkaan (kunhan vain keksin mihin ihmeeseen saan tuon alahyllyllä olevan kaiuttimen keskusyksikön/vahvistimen/soittimen tungettua). Kaappiin se ei mahdu ja on myös liian syvä hyllyille. Muutoinkin tästä seinältä puuttuu "se jokin". En saa sitä oikein valmiiksi, koska mielen päällä on jatkuvasti tuo vahvistin ja nuo inhottavat johdot, jotka on koteloitu pisin seiniä. 

Mutta yhtä kaikki - hyllyköstä pidän hurjasti! Se on samaan aikaan tyylikäs, ajaton, elegantti, siro ja hillittömän kaunis. Ja se kätkee juuri sopivan määrän tavaraa sisäänsä olohuoneessa. Muuta säilytystä en tässä tilassa kaipaa, mutta pelit, leffat, pelikonsolit ja sekalaiset lasimaljakot (jotka ei sillä hetkellä ole käytössä) haluan pitää katseilta piilossa. Onneksi nuo pelivehkeet saatiin kaappien liukuovien taakse, näin esillä on edes vähän vähemmän johtoja ja laitteita.
Ja ehdottomasti pidän myös muusta olohuoneessamme! Jotenkin vain tuo seinämä kaipaa jotakin... Onneksi sisustuksen ei pidäkään tulla valmiiksi hetkessä. Koitan pitää pientä ajatustaukoa tuosta, koska silloin saattaa olla, että vastaus löytyy kuin itsestään. 

Jutta

MAKUUHUONEEN TAPETTIVALINTA

Mikäli uudesta kodista ei olisi löytynyt mitään ikävää, olisimme tässä vaiheessa saaneet yläkerran suunnitelmien mukaan listoja ja portaita vaille valmiiksi. Ennen yllätyksiä ehdimme purkamaan seinän ja poistamaan aulasta tapetit. Seinät saatiin myöskin tasoitettua ja valekatto purettua. Siinä vaiheessa olimme tilanneet myöskin tapetit tulevaan makuuhuoneeseemme Sisustuksen Koodista ja tehneet kalustesuunnitelmia. Ne tapetit saapuivat jokin aika sitten, mutta niiden laitto siirtyy hamaan tulevaisuuteen. Mutta haaveillahan aina saa. Ja suunnitella. Yhdeksän rullaa tätä maailman kauneinta sinistä tapettia polttelee tuossa vierellä, joten oli pakko kaivaa yksi rulla esille ja mallailla värinäytteitä siihen vierelle. Ja kyseessähän on William Morrisin Bramble -kuosi.

Olen ollut melko yllättynyt itsekin, miten rohkeasti olen uskaltanut tehdä väri- ja kuosivalintoja uuteen kotiin. Tästä makuuhuoneesta tulee todella erilainen, mutta samalla todella paljon persoonallisempi, mitä olisin ikinä uskaltanut itseltäni odottaa. "Punaisena" lankana koko asunnon osalta tulee kulkemaan messinki. Esimerkiksi keittiössä ne näkyvät hanassa + valaistuksessa ja yläkerrassa pienissä yksityiskohdissa (joita vielä ei olla lyöty lukkoon). Kuvassa olevat Hayn koukut tekisi mieli laittaa joko kuistille, taikka juuri yläkertaan.

Makuuhuoneesta tapetoidaan kaikki seinät ja katto on tarkoitus raikastaa uudella valkoisella maalikerroksella. Lattian kohtalo ei ole vielä kenenkään tiedossa... Aulan seinät oli ajatus maalata vaaleaksi, ja koska rakennusvuosi osuus 80 -luvulle, olemme päättäneet tuoda aulatilaan männynväriset täyspuiset kalusteet. Silloin mäntyä käytettiin kalustuksessa paljon, joten uskon näiden sopivan puutalon puolikkaaseen täydellisesti. 

Mutta koska moni asia on vielä selvittämättä, tyydyn vain ihailemaan tätä tapettia ja haaveilemaan tulevasta tunnelmasta yläkerran osalta. Ehkä siitä vielä joskus koti tulee. Ja kun sitten aikanaan pääsemme jatkamaan yläkerran remonttia (ja saamme jotakin valmista näytettävää) tulen varmasti vielä kertomaan tapetin valinnasta ja siihen liittyvistä seikoista lisää.

Mitä sinä pidät tästä valinnasta?
Jutta

- -

Translate: Wallpaper to our bedroom. Love this blue!

TAPETTIRAKKAUTTA / UUSI KOTI

Kävin tänään Sisustuksen Koodissa Annen juttusilla ja pohdimme hieman tulevan olohuoneemme seinäpintoja ja muutakin sisustusta. Poistuessani liikkeestä tapettikirjan kanssa, mielessäni alkoi vilisemään hillitön määrä uusia ideoita uuden kodin värimaailman rakentamiseen.

 Ja mistäkö tapetista sitten innostuin niin paljon? No tästä! 

Morris & Co:n Mary Isobel kuosi on ehkä erikoinen tykästyminen itseltäni ja jopa hieman hätkähdin miksi siihen niin ihastuin. Ehkä eniten hämmennyin itse suosikistani, koska siinä oli kukkakuosia ja pientä metallinhohtoa. En ole kovin romanttisen tyylin ystävä ja siksi moni kukkatapeteista on saanut karvani pystyyn. Ei kuitenkaan tämä. Tässä kuviot ovat jokseenkin moderneja ja selkeitä. Tässä kädessäni olevassa mallipalassa kuosi näyttää vieläkin kauniimmalta kuin yllä olevassa kuvassa. Jos vielä liikkeessä ollessa rakkaus ei syttynyt, niin viimeistään kotona tuota kuosia tuijottaessani. Poimin sieltä muutamia sävyjä, jotka voisi toistua mm. sisustustyynyissä tai vaikkapa nojatuolin verhoilussa.

Kiitos vielä Annelle niin parhaasta palvelusta!!

Mitäs sanotte?
Jutta

- -

Translate: Wallpaper love from Morris & Co (Mary Isobel)

UUTTA OLOHUONEESSA

Olohuoneeseen on etsitty pöytää jo yli vuoden verran. Viime kesästä saakka hankintalistalla onkin ollut Muuton Around -pöytä. Joka tosin ensialkuun oli toiveissa mustan värisenä. Tällä viikolla alkoikin maanantaina sitten Sisustuksen Koodin ale ja kappas - yksi myymäläkappale tammisesta Around -pöydästä oli huippuhyvässä alennuksessa. Ei tarvinnut kahtaa kertaa miettiä kun sähköposti jo lähtikin Koodiin ja pöytä saatiin haettua heti juhannuksen jälkeen kotiin. 

Tällä viikolla olen pessyt ja siivonnut olohuonetta muutoinkin ja piste iin päälle noudettiin postista tänään. Pieniä muutoksia järjestykseen, uusi pöytä paikoilleen ja ainutkertaisen kaunis  Väre -tyyny nojatuolille. Se on siinä. Uusi olohuoneen ilme on kesäisen raikas ja selkeä.  


Tyynyn nahka tuntuu käsiin pehmeältä ja taustapuolen villa lämpimältä. Vaikka tyyny onkin yksivärinen, ei se ole lainkaan tylsä tai huomaamaton. Päinvastoin! Tällä hetkellä tuntuu, että tuo valkoinen kaunokainen on koko olohuoneemme kruunu. Vanhan nojatuolin päälle se sopii kuin olisi siinä aina ollut. Pidän kontrastista, jonka tyyny ja tuoli keskenään luovat. 50 -vuotias tuolivanhus pitää sylissään tulevaisuuden klassikkoa.  

Moderni päällinen on suunniteltu ja myös ommeltu Suomessa. Täysin kotimainen tuote kestää aikaa materiaalivalintojen ja ulkomuotonsa vuoksi varmasti pitkään. Kuvailisin sitä ennenkaikkea ajattomaksi ja klassiseksi. 


Väre -tyynyn takaa löytyy nuori suomalainen muotoilualan yritys nimeltä Miiko Design. Miiko-tuoteperhe on syntynyt intohimosta käsillä tekemiseen ja uuden luomiseen. Mallisto on rakkaudella suunniteltu ja huolella valmistettu. Miiko lupaa, että näiden tuotteiden kanssa haluat elää pitkään. Tähän on helppo uskoa ja luottaa. Olenhan saanut sen nyt käsin koskea ja tuntea.

Kaunista lauantain iltaa sinulle,
Jutta

Tutustu tähän yritykseen ja klassisiin tuotteisiin lisää täältä.
Tulossa on vielä muitakin ihanuuksia samalta suunnittelijalta. Myös jotakin, jota sinä voit voittaa itsellesi!

Väre -tyyny saatu blogiyhteistyönä.

OLOHUONEEN SEINÄLLÄ


Olohuoneen taustaseinälle on päätynyt vihdoin jo jokin aika sitten Sisustuksen Koodista ostamani Muuton tamminen Dots -ripustin. Oikeastaan se kävi jo kertaalleen keittiössä, mutta vaihtoi paikkaa melko nopeasti tänne olohuoneen puolelle. Dotsin kaverina on pieni Annon villamatto ja vanhojen kehysten puiset raamit. Raamien sisällä nipistimellä roikkuu Latvian matkalta muistona ostettu kortti. 

Kotilaturista alkuvuodesta hankittu riisikori muutti samassa asetelmapuuskassa makuuhuoneesta tv-tasojen vierelle. Ja sopiikin siihen kuin nakutettu. 

Ei kaiken tarvitse aina olla niin suorassa ja symmetriassa keskenään. Nämä aseteltiin tähän silmämääräisesti ja sopivasti sikin sokin. Ja se näyttää aika kivalta just näin.

Jutta

SÄILYTYSTILAA PORTAIDEN ALLE

Ruokailutilan ja olohuoneen freesauksen yhteydessä väistyi loistavasti palvelleet Ikean kenkälaatikot toisen parvitilamme portaiden alle. Muutos tuli sattuman kautta ja toimii yllättävän hyvin. Ensimmäisessä ruokailutilan/olohuoneen muutos -postauksessa siis asiaa säilytyksestä.
Ikkunaseinällä olleet laatikot oli asetettu aiemmin neliön muotoon ja koska seinä piti maalata ja paklata (lattialistojen irroituksen jälkeen), otimme laatikot alas. Kannoimme ne väliaikaisesti portaiden alle pinoon ja samantien oivalsimmekin, että tässä ne olisivat itseasiassa todella kätevät. Portaiden alunen on muutoin hankala paikka kalusteille ja se on aiheuttanut päänvaivaa aiemmin... Tyhjänä taas koko portaikon seinä näyttää tyhjältä.

Huomaa muuten uusi hauska koirien leluboxi vanerista, joka on alunperin makuuhuoneen kube -valaisimen pakkauslaatikko. Laatikon kansi taas nojaa alimpien kenkälaatikoiden päällä suuren klipsin puristuksessa toimien muistitauluna.



Moni on aiemminkin kysynyt, mitä laatikoissa säilytämme. Kenkiä siellä ei siis ole, vaan kaikkea  muuta säilytystarpeisiimme paremmin sopivaa. Yksi laatikko toimii apteekkina, toinen johtojen ja latureiden säilytyspaikkana, kolmas postiboxina jne. Tällaisille pientavaroille järjestelmä on loistava ja toiminut meillä ainakin hurjan hyvin!  Lisäksi plussaa siitä, että hyllyjen päälle saa tehtyä vaihetelevia asetelmia. :)

Jos siis etsit kapeaan tai muuten haastavaan tilaan säilytysratkaisua, voin suositella vastaavanlaista lämmöllä!

Leppoisaa lauantain iltaa sinulle,
Jutta

POHDINTAA RUOKAILUTILASTA


Ruokailutilassa/keittiössä ihastuttaa eniten valoisuus (mustista kaapistoista huolimatta). Itseasiassa mustat kaapit antavat juuri sopivasti ryhtiä koko tilaan. Pyöreä pöytä on itse suunniteltu ja jalat teetetty metallipajalla ylijäämäpaloista. Pöytälevy on paksua MDF -levyä ja sen kavereina on sekalainen seurakunta kirppareilta ja vinteiltä löytyneitä tuoleja. Tuolit on olleet värikkäät, valkoiset, mustat ja sitten taas valkoiset. Monta maalikerrosta on tarvittu ja näillä on menty jo vuosia. Nyt alkaa kuitenkin käymään niin, että muutama tuoli vetelee viimeisiään ja samalla olisi oiva paikka pohtia koko ruokailutilan "rytmitystä". Olen jo aiemminkin jossain vaiheessa haaveillut uusista keittiön tuoleista, mutta koskaan tilanne ei ole ollut akuutti, joten se on vain jäänyt. 

Jollakin tapaa itseäni on alkanut häiritsemään "sekaisuus" tuolin parissa. Kaunis pöydänjalka jää kaikkien tuolien taakse piiloon ja koska jokaisessa tuolissa on pinnat, tekee se mielestäni koko olemuksen jokseenkin levottomaksi.

Asia on pinnalla etenkin nyt kun saareketta pohditaan tuohon pöydän ja kaapistojen väliin. Ihan hurjan paljon erilaista kalustetta yhteen nurkkaan. Pelottaa ettei yleisilme ole enää selkeä ja linjakas. Lisäksi ainakin pari kappaletta tuoleja kaipaisi kovasti uusimista, sillä jalat notkuvat siihen malliin että joku kerta kuuluu raks. Joukosta löytyy kyllä supervahvojakin, mutta noiden parin osalta istuin on ohutta levyä ja ne vetelevät viimeisiään. Lisäksi tekisi ihan aavistuksen mieli maalata väreillä nuo tuolit. Mutta sitten se vasta sillisalaatti olisikin. 

Mitä mieltä olet, miten tätä tilaa saisi rytmitettyä paremmin ja kannattaako tarttua maalisutiin tuolien osalta, jotka jäävät?

Pohtivin terveisin,
Jutta

RAKASTAN.



Tähän hetkeen ja kuvaan ei ole mitään lisättävää. Rakastan tätä paikkaa. Koti <3

Suloista sunnuntaipäivää,
Jutta

DIY / SÄKKITUOLI PARVEKKEELLE

Löysin aiemmin keväällä tori.fi:stä vanhan purjeen huokeaan hintaan. Vähän tämän jälkeen koululla alkoi ompelutunnit. Päässä raksutti useita ideoita, joista lopulta päädyin toteuttamaan ulkokäyttöön soveltuvan löhöilypisteen (tätä olen muuten jo parina aiempana kesänäkin pohtinut). Parvekkeellamme on vanhoista kuormalavoista rakennettu "lepotuoli", johon olemme teettäneet kaiteet metallipajalla. Perheessämme on kuitenkin kolme jäsentä, joten usein olemme kantaneet joitakin tyynyjä sinne makoilualustaksi kolmannelle. 

Muutamia toiveita, jotka oli otettava huomioon kun suunnittelin uutta löhöilypistettä:
- suuri, jotta siinä voi ihan oikeasti myös maata, eikä vain istua selkä suorana
- pehmeä
- siirrettävissä myös sisälle talvikaudeksi
- kevyt 

Näiden jälkeen alkoikin jo hahmottumaan millaisia vaihtoehtoja jäi jäljelle. Vanha purje oli viimeinen ratkaiseva tekijä, josta idea lopulta hioutui nykyisenlaiseksi. Ideana säkkituoli ei ole millään muotoa uusi, mutta edelleen niin kovin toimiva.


Säkkituolin koko on 80x140cm ja purje on ommeltu tetran muotoon. Hyvin helppo toteuttaa kahdella suorakulman mallisella kankaanpalalla, jotka asetetaan vastakkain ja ommellaan sivuistaan kiinni. Kun kolme ensimmäistä sivua on saatu kiinnitettyä, ommellaan alalaitaan vetoketju (voit tehdä tämän myös ensimmäisenä). Ketjuksi valitsin suuren mustan muovisen vetoketjun. Metalliketju kun saattaisi sateella ruostua ja päästää ikävää väriä purjekankaaseen. 80 cm leveä vetoketju on ommeltu tuoliin pesun helpottamiseksi. Halusin täytteet erilliseen sisäpussiin, jotta mahdollinen pesu on helpompaa vain irtopäällisen poistamalla.

Purjekangas on muovimaista, joten kestää toki pyyhkimistäkin loistavasti. Sisäpussia en vielä ole saanut valmiiksi, ja homesuojattu kangas odotteleekin vielä kangaskaupassa. Sisällä tuolla ominaisuudella ei ole väliä, sillä kangas ei joudu suoraan kestämään kosteutta - mutta ulkokäytössä suoja on välttämätön.

Täytin löhöpisteen näin alkuun tyynyillä ja peitoilla, jotta näin vielä onko tarvetta sisäkankaan "muotoonompelulle" vai riittääkö vain suorakulmainen pussi. Hyvin kuitenkin näyttää ottavan muotonsa jo näinkin, eikä valu pääpuolikaan lattian tasalle.

Purjekangas on ollut ihan oikeassa käytössä ja seilannut meriä monta vuotta. Kuusi metriä korkeasta purjeesta riittää kangasta vielä vaikka mihin seuraaviin projekteihin. Tunne siitä, että säkkituoli on uusiokäytössä, tuntuu hyvälle. Tuntuu siltä, kuin olisin antanut tälle uuden elämän.
Nyt säkkituoli odottelee pääsyä parvekkeelle, vaikka yhdeksänvuotias juniori on jo varannut sen omaan käyttöönsä myös sisällä. Ei raaskisi antaa ulos lainkaan. On kuulema ensimmäinen tuoli, jossa on mukava istua ja löhöillä. Tiedä häntä, mutta näyttää olevan kovin mieluinen ja tulleen tarpeeseen.

Kesää ja aurinkoisia parvekkeella vietettyjä hetkiä odotellen,
Jutta

TESTISSÄ CLEAN -HUONETUOKSU JA ALEKOODI

Kaksi koiraa, kevätsateet, tassujen mukanaan tuomat hiekat ja turkin kostea "tuoksu". Jokaisen koiranomistajan mielijuttuja. Tai sitten ei. 


Päätimme testata CLEAN -huonetuoksua yllämainitusta syystä. CLEANin tuoksut olivat tuttuja entuudestaan parfyymiosastoilta ja miellyttävät itseäni ainakin siellä kovasti. Ei liian voimakkaita vaan puhtaita ja raikkaita tuoksuja. Sopivan arkisia, eikä missään nimessä liian makeita. Nimet kuvaavat osuvasti tätä tuoteperhettä ja vievät ajattelemaan puhtaan pyykin tai silitetyn puuvillaisen vaatteen tuoksumaailmaa. 

Olen arastellut erilaisten hajusteiden käyttöä siinä pelossa, että kotimme täyttyisi liian voimakkaasta tuoksutulvasta, joka astuisi heti silmille oven avatessa. Olin siis melko varauksellinen paketin avatessani. Mielikuvat imelistä suitsukkeista tulvivat kieltämättä mieleen kun paketista paljastui puisia tikkuja, jotka lasiseen pulloon asetetaan.
Mutta kuinkas sitten kävikään. Pelkäsin turhaan. Viikon käyttökokemuksella voin kertoa, ettei ole lainkaan ärsyttänyt nenää tai silmiä (jotkut tuoksukynttilät kun vain tekevät niin). Warm Cotton -tuoksun mukana tulevat tikut asetetaan pullon suulle ja jostakin luin, että mitä enemmän tikkuja käyttää kerrallaan - sitä voimakkaampi tuoksu. Varmasti ihan totta. Avatun pakkauksen tulisi kestää kolme kuukautta käytössä, mutta kokemusta tuosta ei vielä ole. Itse laitoin tuoksun olohuoneeseen, sillä mitä suuremmassa tilassa tämä on - sitä vähemmän se hallitsee jotakin tiettyä nurkkaa taikka huonetta. Mieto ja miellyttävä tuoksu oli lopulta täydellinen valinta. Vielä en ole uskaltanut laittaa tikkuja enempää kerrallaan pulloon, mutta ei tämä missään nimessä ole lähelläkään liiallista vielä nyt. Oikeastaan nyt kun muutama päivä on kulunut, voisin jopa mielelläni lisätä tuoksua hieman.

Nyt sisään astuessa ensimmäinen asia, joka nenään osuu ei ole märkien tassujen leimahdus vaan pehmeä ja puhdas tuoksu. Toimii erityisesti sadekelillä ;). Tuoksupullojen lisäksi valikoimista löytyy kynttilöitä ja tuoksusuihkeita. Syksyn tullen uskon jo nyt kantavani kotiin tuon kynttilän.

Sain samalla mahdollisuuden antaa lukijoilleni alennuskoodin CLEAN -tuoteryhmän tuotteista BY Pia´s verkkokauppaan! Kannattaa hyödyntää joko näihin huonetuoksuihin, kynttilöihin tai vaikka kevään juhliin parfyymipuolelta - voin lämpimästi suositella näitä tuoksuja! Saat 10% alennuksen tuotteista lisäämällä alennuskoodin CLEAN2015 "alennuskuponki" kohtaan. Alennus on voimassa tämän viikonlopun ajan (24-26.4.2015).
 
Huomaathan, että By Pia´s verkkokauppavierailu saattaa aiheuttaa pellavahuumaa ;). Itse olen ollut äärettömän tyytyväinen ostamiini pellavavaatteisiin, jotka tuntuvat sopivan minulle kuin nenä päähän. Kesäksi pitäisi taas käydä hakemassa jotakin vaaleampaa päällepuettavaa töihin, joten vaarallinen vierailu Turun/Raision myymälään on varmasti vielä edessä.
 
Aurinkoista viikonloppua Verkarannasta,
Jutta
 
Blogiyhteistyö / By Pia´s

OLOHUONEEN MATTO

Hän on vihdoin täällä - Linie Designin Asko -villamatto.

Pohdin maaliskuussa pariinkin otteeseen mattoasioita ja sainkin hyviä vinkkejä teiltä lukijoilta. Teimme lopulta valintamme, ja emme voisi olla tyytyväisempiä. Kävin hakemassa maton tänään  kotiin ja malttamattomana levitin sen heti paikoilleen. On se kaunis. 

Villamattoon päädyimme useammastakin syystä, joista päällimmäisinä akustiikan parantaminen ja kestävyys. Villamatto sitoo itseensä huomattavasti enemmän ääntä, kuin esimerkiksi puuvillainen. Ensikokemalta matto tuntuu jalan alle todella pehmeältä ja tukevalta. Tämä on kyllä iso plussa, sillä koirataloudessa kevyet matot tuppaavat rullautumaan päivittäin juoksurallin keskellä. Harmaan lattian kanssa matto toimii hyvin ja kuviointi antaa paljon anteeksi koirankarvoja ajatellen.

Matto on kooltaan 200x300 cm, ja oli oikea valinta tämäkin. Mietin hetken yhtä kokoa pienempää, joka ei kyllä olisi sitten lopulta riittänytkään. Suuri matto sitoo nyt oleskelutilan kokonaisuudeksi paremmin ja rauhoittaa koko alakerran tunnelmaa. Karvaisten ystäviemme mielestä valinta on tainnut osua myös nappiin. Ensimmäisenä siinä piti päästä tietenkin piehtaroimaan ja nuuhkimaan jokaisesta kulmasta äärimmäisen tarkkaan. Taisi löytyä pienelle Mooseksellekin uusi lempipaikka kotoa. 
Maton tilasin Sisustuksen Koodista ja palvelu oli jälleen kerran todella ystävällistä ja joustavaa. Minut vakuutti lopulta vielä Anne itse maton valintaan liittyen, häneltä kun löytyy samainen matto omastakin kotoa. On kestänyt aikaa ja käyttöä kuuleman mukaan loistavasti (ja myös tässä taloudessa asuu koiria)! Vapaapäivän kunniaksi kiertelin myymälää rauhassa läpi ja tarttui mukaani myös eräs keittiöön sopiva uusi juttu ;). Kiitos vielä Annelle kokemusten jakamisesta ja mukavasta juttutuokiosta. Ei voi kuin sanoa, että onneksi meillä on täällä Turussa yksi Suomen parhaimmista sisustusliikkeistä - todellinen helmi! 

Lisää kokemuksia jaan varmasti tästä myöhemminkin, kunhan ensin pääsemme mattoa testaamaan jonkin aikaa arkikäytössä (ja lisäkuvia kokonaisuudesta kunhan joku... raivaisi kuvien ulkopuolelle rajatun kaaoksen ;)). Nyt taidan mennä tepsuttelemaan tuonne olohuoneeseen paljain varpain - se kun on  niin äärettömän nautinnollista <3.

Kivaa tiistain iltaa,
Jutta

Yhteistyö // Sisustuksen Koodi

 

Newsletter

Widgets